نرم افزارمدیریت پروژه اودو (odoo erp)
پروژه های آشفته؟ هرگز در مورد آنها نشنیده اید ...
Odoo بهترین نرم افزار مدیریت پروژه است. وظایف و ذینفعان را سازماندهی کنید، یک نمای کلی جامع از پروژه خود دریافت کنید و بهره وری تیم را مانند قبل افزایش دهید.

نیازهای متفاوت، دیدگاههای متفاوت
قدرت یادداشت های چسبناک نمای کانبان وظایف را بر اساس مرحله سازماندهی می کند. آنها را مانند یادداشتهای چسبناک بکشید و رها کنید و خط لوله خود را بهطور مرتب مرتب کنید.
تقویت همکاری برای افزایش کارایی
مشتریان خود را درگیر کنید. تصمیم بگیرید که چه بخش هایی از ذینفعان پروژه شما می توانند مشاهده و ویرایش کنند. تمام ارتباطات خود را در یک رابط ساده مدیریت کنید.
زمان پول است
جدول زمانی و فاکتور. با توجه به زمان صرف شده برای انجام وظایف یا تعیین نقاط عطف برای تقسیم هزینه های پروژه های بزرگتر، به مشتریان خود صورتحساب بدهید.
همیشه بدانید که پروژه شما در کجا قرار دارد
به روز رسانی پروژه در زمان واقعی تولید می شود و یک نمای کلی از سودآوری، نقاط عطف، منابع و وظایف ارائه می دهد.
لیست ویژگی ها
بهترین نرم افزاری که تا به حال دیده اید
برنامه ریزی
درک روشنی از برنامه آینده خود داشته باشید.
پیگیری هزینه ها و درآمدها
با بودجه، جدول زمانی، خرید و فروش یکپارچه شوید.
مدیریت اسناد
فضای کاری اختصاصی برای هر پروژه
نقاط عطف
ردیابی نقاط پیشرفت عمده ای که برای دستیابی به موفقیت باید به آنها رسید.
مدیریت وظایف
وظایف فرعی، وظایف تکرار شونده و وابستگی ایجاد کنید.
گزارش دهی
از داشبوردهای از پیش تعریف شده استفاده کنید یا خود را با موتور گزارش گیری پیشرفته بسازید.
همه نیازهای کسب و کار شما، در یک پلتفرم
اشتراکها

استودیو
CRM
امضا
دانش
حسابداری
زمان بندی
مدیریت پروژه
مدیریت اسناد
بحث
نقطه فروش
اجاره
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی اجتماعی
وبسایت
میز کمک
برنامهریزی
تعمیر در محل
داشبورد
منابع انسانی
فروش
تولید
انبار
خرید
برترین نرم افزار یکپارچه سازمانی دنیا را رایگان امتحان کنید
رشد بی نهایت را همین امروز تجربه کنید